Mezipředmětové vztahy v projektové výuce
Dne 8. dubna ve spojených hodinách ekonomických předmětů, psychologie a českého jazyka měli žáci možnost vyzkoušet si fiktivní pracovní pohovor pro wellnes hotel na pozici kadeřnice. Projektu se zúčastnila třída S3.K (uchazeči o zaměstnání na pozici kadeřník/kadeřnice) a třída S1.P (přijímací komise).
V hodině psychologie probíhaly přípravy a nácviky k pracovnímu pohovoru. Žáci nástavbového studia se během předmětu management rozdělili do skupin, vybrali si konkrétní hotel, případně si vymysleli fiktivní wellness centrum. Sestavili si požadavky včetně žádoucího profilu uchazeče. Podle nich napsaly žákyně oboru kadeřnice během českého jazyka životopis, motivační dopis i žádost o místo, které následně předaly žákům nástavbového studia. Ti vybrali z podkladů nejlepší uchazeče a následně je pozvali k ústnímu pracovnímu pohovoru. S nejlepšími adepty byla uzavřena fiktivní pracovní smlouva. Tím měli žáci možnost vyzkoušet si na vlastní kůži pracovní pohovor, ale i z druhé strany roli personalisty.